5 תשובות
כל חיסון הוא אותו דבר. זה שנייה עובר אל תילחצי. פשוט אל תסתכלי על זה ותביאי מישהו שיהיה איתך.
ואי תהני מלא בטח הולכת להינות את החיים
ואי תהני מלא בטח הולכת להינות את החיים
שואל השאלה:
תודה❤
תודה❤
אנונימית
שואל השאלה:
נכון
נכון
אנונימית
מה שקורה באפריקה כואב
גם אני עושה וזה מלחיץץ
באותו הנושא: