5 תשובות
כנראה הם אוהבים את זה, אני חושבת שזה יפה.
הם רוצים נמשים כי *הם* חושבים שזה יפה או חמוד
קודם כל גם לי יש ופעם לא אהבתי אותם אבל עם הזמן למדתי לאוהב אולם והבנתי שזה חלק ממני ואי אפשר להיפטר מזה ואפילו הבנצי עם הזמן שזה חמוד ויפה וזה מי שאני ונמשים זה מיוחד כי כאילו כל אלה שיש להם לכל אחד זה בצורה אחרת ומיוחדת אז תלמדי לאהוב אותם כי הם מוש
כי הם חושבים שזה יפים ועשוי להחמיא להם.
אני חושבת דווקא שזה יפה
אבל לא לי
אבל לא לי
באותו הנושא: