5 תשובות
לקבל את זה אין כל כך הרבה מה לעשות
את יודעת שזה לא באמת ככה, כן? סרטים וספרים הם בגבול הסרטים והספרים, יש הרבה יריות בבתי ספר ובכללי לא הכל כל כך מושלם כמו שכותבים עליו
את תמיד תוכלי לטוס לאמריקה ולנסות להרגיש איך זה לתקופה
לא יודע באיזו אשלייה חיית עד עכשיו אבל מה שקוראים בספרים ורואים בסדרות הוא מאוד רחוק מהמציאות