10 תשובות
הכי כוסית שיש
אנונימי
כן, היא באמת לא דומה לי
כל אחד והטעם שלו
לא מוזר לכל אחד יש את הדעה שלו
כל אחד והטעם שלו, לא מוזר
שואל השאלה:
אני מרגישה מוזרה שאני חושבת ככה
אני מרגישה מוזרה שאני חושבת ככה
אנונימית
נמאס מכל הדוגמניות האלה נראות אותו דבר
אנונימית
אני חושבת שאין בה שום דבר מיוחד אבל על טעם וריח אין להתווכח יש מצב לפרח פליז?? גם כל הדוגמניות נראות בול אותו דבר עיניים בצבע ירוק כחול שיער חום ורזות
לא, אני גם חושבת ככה.
לא, את קנאית וזה בסדר.
סתםם כן מניח שזה הגיוני למרות שאני לא מבין את זה.
סתםם כן מניח שזה הגיוני למרות שאני לא מבין את זה.
באותו הנושא: