6 תשובות
סביר פלוס מינוס.
יש לי חברות אבל כמעט כולן צבועות לצערי.
יש לי חברות אבל כמעט כולן צבועות לצערי.
מצב חברתי לא משהו
יש לי כמה חברות נחמדות, וכמה חברות נחמדות ביותר מהאינטרנט, לא מחפשת יותר מזה.
לא משהו.. תקופה לא קלה
חברים תמיד הייתי טוב כי זה קל הבעיה זאת חברה...
אממ מעולה
0 חברים
0 חברים
באותו הנושא: