5 תשובות
יש לא חברה.
אם לא היה לו יש מצב שהיה לכם סיכוי אבל אם יש לו חברה זה אבוד
אם יש לו חברה שחררי, את לא צריכה להיות הגורם לזה שהם ייפרדו.
אם הוא אמר לך שלא אז זה אומר שלא גם אם יש לו חברה כי זה אומר שהוא אוהב את חברה שלו
אבל הכל בסדר זה אומר שמגיע לך מישהו אחר שמתאים לך :)
את נשמעת כמו ילדה בת 12 אימלה
חברה - בת זוג
מאוהבת - קראש
אחי מה נסגר. בת כמה את?
ולשאלה, אם ישלו בת זוג אז תוותרי למה שתנסי להיות איתו אם ישלו מישהי.
אנונימי
בטח זה בגלל שיש לו חברה...יותר הגיוני
באותו הנושא: