4 תשובות
אולי זה מגיע לה אבל התושבים היום מתחילים לקחת את החוק לידיים ולקבוע מה מגיע להן אדם, תנו למשטרה ובתי המשפט לקבוע את זה
לא יודעת מה היה האינטרס, אם רצו לפגוע בה בלשרוף תבית כדי 'להעניש אותה', או להשמיד ראיות או לא יודעת מה, אני חושבת שסיכנו חיים של אנשים ואת הסביבה, חוץ מזה מה יש לשרוף תבית שלה, כאילו שעכשיו היא באמת תהיה שם, היא תירקב בכלא, אז מי שיתכוון לפגוע בה לא עשה בשכל
אנונימית
ככה צריך.
לא יכולה לחשוב אפילו על מה אני אעשה כשאני אהיה אמא וחס וחלילה מישהי תתעלל לי בילד.
לא יכולה לחשוב אפילו על מה אני אעשה כשאני אהיה אמא וחס וחלילה מישהי תתעלל לי בילד.
רק מצטטת משפט ששמעתי
"אלימות לא פותרים באלימות"
"אלימות לא פותרים באלימות"
אנונימית
באותו הנושא: