6 תשובות
לדעתי תמהרי ותטוסי השנה
מה זה יתן לך ללמוד שם שנה? מיותר לגמרי
אם כבר תלכי לקולג או משהו.
סתם לעבור לניו יורק בשביל יב זה מיותר
אם כבר תלכי לקולג או משהו.
סתם לעבור לניו יורק בשביל יב זה מיותר
לא צריך שנה שלמה בשביל הסידורים האלה ,תמהרי עם זה ותיכנסי לשנת הלימודים שתתחיל בספטמבר , לא שווה כבר ללכת לשם רק לשנה .
אנונימית
שואל השאלה:
אני בכלל תכננתי ללמוד באוניברסיטה בגרמניה והגרין קארד פשוט שינה לי את כל החיים עכשיו ויש מצב שאלך לקולג' בניו יורק..
אני בכלל תכננתי ללמוד באוניברסיטה בגרמניה והגרין קארד פשוט שינה לי את כל החיים עכשיו ויש מצב שאלך לקולג' בניו יורק..
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכם^^
תודה לכם^^
אנונימית
כיף לך
אנונימית
באותו הנושא: