10 תשובות
מתרגלות עם הזמן
חח מתרגלים
שואל השאלה:
אבל איך אפשר להתרגל לזה אם בכל פעם זה כאביי תופת ללכת עם עקב?
אנונימית
שואל השאלה:
פשוט ללכת עם עקב להתעלם מהקושי ועם הזמן זה הופך להיות רגיל? איך זה הולך?
אנונימית
יש כאלה שנוחים
מתרגלים לזה
לי גם כאב בהתחלה ועכשיו אני הולך עם זה רגיל
אנונימי
שואל השאלה:
לא אין כאלה שנוחים.
אני רואה נשים הולכות עם 12 סמ את רוצה להגיד לי נוחים?
ובלי קשר לעמוד רק על החלק של האצבעות זה אף פעם לא נוח, זה מכביד וכואב
אם זה היה נוח אז זה היה פשוט ללכת על עקב אבל זה לא.
ואנונימי טוב מאוד, תלמד אותי
אנונימית
תתחילי ללכת על עקב קטן ולאט לאט תעלי לעקבים גדולים
שאני יוצא בשישי בערב אני שם עקב 10 ס"מ
ביום יום אני לא הולך עם עקבים כי אני בן
אבל שאני יוצא עם חברות אני תמיד שם עקבים
כי זה הכי יפה עם שמלה
אנונימי
יש כאלה שרגילות לזה, אני אמנם לא שמה עקבים ממש גבוהים רוב הזמן אבל כשאני הולכת עם עקבים של 9 או 10 ס"מ יום שלם זה לא כזה נורא.. פעם אחרונה שהייתי ככה כל היום זה היה בפורים ודווקא היה לי סבבה ואני לא הכי רגילה לעקבים כי לא יוצא לי לשים הרבה