7 תשובות
לא יודעת זה אוטומטית
זה פשוט עובד ככה , אבל את יכולה להוריד את הנעץ
זה עושה נעץ אוטומטית
את יכולה להוריד אותו .
את יכולה להוריד אותו .
זה אוטומטית.
זה פשוט מערכת סטיפס עושה את זה אוטומטית. את יכולה להוריד את הנעץ
זה כי כאילו התשובה עזרה לך גם אז השאלה הייתה רלוונטית גם אלייך. ואז הסיכוי להיות בחמות יותר גדול
זה אוטומטי וזה ככה כי ברגע שאתה מתייחס לתשובה שמישהו ענה לשאלה אתה מתייחס גם לשאלה שנשאלה ולכן זה כבר מסמן את השאלה