3 תשובות
לא מספיק טובים
אנונימית
כי אנחנו ישראל
כי אנחנו מפגרים מאחורה ביחס לכדורגל העולמי
בחו"ל הרבה יותר:רציניים,יסודיים,אינטליגנטים, מקפידים באימונים,כושר גם הרבה יותר טוב, דיוק,שיטת אימון וכו
בחו"ל הרבה יותר:רציניים,יסודיים,אינטליגנטים, מקפידים באימונים,כושר גם הרבה יותר טוב, דיוק,שיטת אימון וכו
באותו הנושא: