9 תשובות
מה??מה זה מה היא רצינית?גועל נפש
מה עם ההורים?
מה עם ההורים?
אנונימית
לפנות לרווחה.
ועצה קטנטונת ממני, תקחי עצות שמביאים לך ובאמת תנסי ליישם אותם.
אם אומרים לך תשני את הצורה שאת מסכלת על החיים זה לא מובן מאליו.. תנסי לשנות את הצורה שאת משנה את החיים
ועצה קטנטונת ממני, תקחי עצות שמביאים לך ובאמת תנסי ליישם אותם.
אם אומרים לך תשני את הצורה שאת מסכלת על החיים זה לא מובן מאליו.. תנסי לשנות את הצורה שאת משנה את החיים
שואל השאלה:
למה דיווחתם? לא התכוונתי בכלל לעשות לעצמי משהו! למה עשיתם את זה??? הרסת לי הכל!
למה דיווחתם? לא התכוונתי בכלל לעשות לעצמי משהו! למה עשיתם את זה??? הרסת לי הכל!
אנונימית
הזמינו לך משטרה?
אנונימית
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימית
האתר הזה מזמין משטרה לכולם
מה עשו לך?
מה עשו לך?
אנונימית
שואל השאלה:
:(
:(
אנונימית
יקרה,
אני רק יכול לתאר לעצמי איזה מסע מפרך עברת, על כמה מכשולים היית צריכה להתגבר וכמה עמוק הוא הכאב שאת חשה אם הגעת לנקודה שבה את רוצה להישאר במיטה לנצח, להישאר בעולם החלומות, עולם שבו אפשר לשלוט במתרחש. עולם שבו אפשר להכניס רק את הטוב ולא לאפשר לרע לחדור...
כמה כוחות זה בטח דרש ממך לפנות למנהלת הפנימייה בתקווה שהיא תוכל לעזור לך למצוא פתרון או לפחות להיות שם בשבילך, לחבק, לעטוף באהבה...
אני משער שתחושת האכזבה מהתגובה שלה, הבנאדם שאמור לדאוג לכל הצרכים שלך, מחלחלת עמוק ולא תורמת לקשיים שאת גם ככה מתמודדת איתם.
אני רוצה להזמין אותך לאתר שבו אני מתנדב, אתר סה"ר (סיוע והקשבה ברשת). יש לנו צ'אט אישי ואנונימי לחלוטין בו תוכלי להתכתב עם אחד מאיתנו המתנדבים. אנחנו נמצאים כאן איתך ועבורך על מנת למצוא ביחד את הדרכים להקל על הקושי והכאב.
הצ'אט פעילו כל ערב (חוץ משישי) בין תשע לחצות באתר: https://sahar.org.il/
כאן בשבילך,
מתנדב סה"ר
אני רק יכול לתאר לעצמי איזה מסע מפרך עברת, על כמה מכשולים היית צריכה להתגבר וכמה עמוק הוא הכאב שאת חשה אם הגעת לנקודה שבה את רוצה להישאר במיטה לנצח, להישאר בעולם החלומות, עולם שבו אפשר לשלוט במתרחש. עולם שבו אפשר להכניס רק את הטוב ולא לאפשר לרע לחדור...
כמה כוחות זה בטח דרש ממך לפנות למנהלת הפנימייה בתקווה שהיא תוכל לעזור לך למצוא פתרון או לפחות להיות שם בשבילך, לחבק, לעטוף באהבה...
אני משער שתחושת האכזבה מהתגובה שלה, הבנאדם שאמור לדאוג לכל הצרכים שלך, מחלחלת עמוק ולא תורמת לקשיים שאת גם ככה מתמודדת איתם.
אני רוצה להזמין אותך לאתר שבו אני מתנדב, אתר סה"ר (סיוע והקשבה ברשת). יש לנו צ'אט אישי ואנונימי לחלוטין בו תוכלי להתכתב עם אחד מאיתנו המתנדבים. אנחנו נמצאים כאן איתך ועבורך על מנת למצוא ביחד את הדרכים להקל על הקושי והכאב.
הצ'אט פעילו כל ערב (חוץ משישי) בין תשע לחצות באתר: https://sahar.org.il/
כאן בשבילך,
מתנדב סה"ר
התשובה שלי נחלקת לשניים לגבייך ולגבי המנהלת קודם כול לגבייך זה שאת מבינה שאת במצב לא טוב זה כבר חצי תרופה אבל הדרך לפתור את המצב המלצה שלי היא להיפגש עם עו"ס/ית שמלווה אותך מטעם הרווחה מטעם הרווחה ולבקש ממנה שתעזור לך אבל בכל מקרה אישפוז זה פיתרון אפשרי אבל הייתי מייעץ לך לא ללכת דווקא לבית חולים הכי קרוב אלה להכין טוב כי יש כמה בתי חולים שממש רע להיות אבל הכי חשוב לשמור עדיין על אופטימיות עכשיו לגבי המנהלת אם את יכולה אז תקליטי את המנהלת עונה לך משהו כמו התגובה הזאת ואחר כך פני לרווחה במקרה ולא יגיבו את יכולה אולי אפילו לתבוע אותה בבית המשפט