4 תשובות
לא מתאימים פשוט. הזוגיות לא הולכת אין רגשות רומנטיים משני הצדדים, תפיסות שונות/מחלוקות ואי הסכמות
אולי פשוט מרגיש שהזוגיות לא נותנת לי מספיק חופש... אני כבר לא מרגיש אותו דבר וכו
שכבר לא מרגישים אותו דבר אחד לשני
אין אמון אחד בשני
חוסר אהבה זאת הסיבה היחידה שאחריה אפשר להישאר ידידים לדעתי אני לא מאמינה בידידות בין אקסים