4 תשובות
נכון שזה קשה וכואב ותאמיני שלא רק לך וזה הכי לגיטמי ומובן בעולם וכמו שאחרים אמרו פה להעסיק את עצמך בדברים אחרים זה אחלה פיתרון לדעתי
קמרון בויס?
תנסי להעסיק את עצמך כדי לא לחשוב עליו
תנסי להעסיק את עצמך כדי לא לחשוב עליו
אנונימית
תעסיקי את עצמך בדברים אחרים..
אין מה לעשות זה עצוב
באותו הנושא: