6 תשובות
זה חריף אחי יש לך גם 35 נקודות בונוס אז הכל טוב
כיף לך
ומה זה מלא השקעה? בחמישי מועד ב
אנונימית
נראה לי שכן, זה מעולה
שואל השאלה:
יאללה מספיק טוב
תודה
זה מעולהה
מה ציון הגשה?
אני ניגש למועד ב
עם 82 במועד א