4 תשובות
זה כדי שכולם יראו את ההמלצות על אותו משתמש.
זה סתם נחמד להודות למישהו שכולם יראו
^וגם כי הודעות זה יותר אינטימי ורצון לפתח שיחה. יש כאלה שרק רוצים לומר תודה וזהו..
זה נועד לשאר המשתמשים על מנת שיידעו במי מדובר