17 תשובות
ישנים?
30+
שואל השאלה:
אחת התעוררה והשאר היו ערים
אנונימית
שואל השאלה:
15
אנונימית
אם את בת 13 אז 30 לא יותר
אה חחח למה כתבת בתגיות 13
אז 30-35
שואל השאלה:
אוי סורי לא שמתי לב שיש שם גל 13
אנונימית
הייתי לוקחת פר ילד
אנונימית
שואל השאלה:
הביאו לי 100 ל4.20 שעות
אנונימית
מה זה הניצול הזה? לי הביאו 250 ל3
אנונימית
את בת 13 זה נשמע לי לגיטימי מה ששילמו לך באזור שלי ילדות בגיל שלך מקבלות פחות מ15 לשעה. אני גרה באזור של טחונים קמצנים
אנונימית
שואל השאלה:
אני בת 15
אנונימית
משלמים להם 15 לגיל 15 16 לא שווה לעשות לקמצנים
אנונימית
לדעתי זה ניצול
זה אומר פחות מ20 שקל לשעה...
הייתי מבקשת 30
שואל השאלה:
איך פחות מ20
זה 25 לשעה
100:4
אנונימית