3 תשובות
זה נורמלי יש כאלה שמשמינים ויש כאילו שמרזים את קיבלת את הצד הטןב
ליגיטימי.
רק לא לרדת יותר.
זה יהיה קצת מסוכן.
כעיקרון לגיטימי, לרוב זה נובע כתוצאה מדיכאון קליני כזה.
בדיכאון/לחץ לעיתים יש במישור ההתנהגותי רעב מוגבר/מופחת מהרגיל, כנראה שאצלך זה פשוט היה מופחת.