6 תשובות
כן
כן
כל הכבוד לך דרך אגב
כל הכבוד לך דרך אגב
כן בטח.
יפה שתרמת :).
בן אדם טוב אתה.
יפה שתרמת :).
בן אדם טוב אתה.
בדכ לא, אבל אני חושבת שבמקרה כזה זה בסדר.. בכל מקרה עדיף לך פשוט להמנע מלדבר איתה על זה ולא לומר ישרר בעצמך כדי להמנע משקר אבל אם היא שואלת תשקר לה...
אנונימית
כן
באותו הנושא: