7 תשובות
בעבודת קיץ
שואל השאלה:
אין לי איפה לעבוד ואני בסוג של תנועת נוער והם גרים רחוק
אין לי איפה לעבוד ואני בסוג של תנועת נוער והם גרים רחוק
אנונימית
אפשר להכיר פה
בספרייה הציבורית .
וואו יש לי מלא חברים טובים
חלקם ערסים אבל לפעמים זה לא בהכרח דבר שהוא רע!
חלקם ערסים אבל לפעמים זה לא בהכרח דבר שהוא רע!
תנועות נוער בדרך כלל יש אחלה בנים
אינסטגרם ,סטיפס
באותו הנושא: