4 תשובות
יש דברים טובים ויש דברים רעים.
החיים בוחנים אותנו כל הזמן.
השאלה איך אנחנו מתמודדים עם זה.
החיים בוחנים אותנו כל הזמן.
השאלה איך אנחנו מתמודדים עם זה.
אנונימית
דברים נראים לנו שונה בכל שלב בחיים שלנו
יש דברים קשים, ויש דברים שהדרך עליהם ארוכה אבל טובה ומספקת
כמעט כל דבר שאפשר להשיג בא עם מאמץ, אבל לא בשביל כל דבר צריך לסבול,חלק מהדרכים הן כיפיות
יש דברים קשים, ויש דברים שהדרך עליהם ארוכה אבל טובה ומספקת
כמעט כל דבר שאפשר להשיג בא עם מאמץ, אבל לא בשביל כל דבר צריך לסבול,חלק מהדרכים הן כיפיות
לא הכל קשה. לנשום זה די קל אחרי שמתאמנים.
ככה
באותו הנושא: