התחברות
הרשמה
בנות, בנים, מה המקום הכי גרוע שלקחו אותכם לדייט ראשון?
אצלי זה קולנוע, ולבית שלו.
10 ביולי 2019, 09:31
דייטים
דייט ראשון
פגישה ראשונה
2 תשובות
שום מקום.. חחח זה באמת גרוע
א
אל דברו איתי
גג של בניין.
S
S K I
באותו הנושא:
בנות מה הדבר הכי גרוע בלהיות בנות? ובנים מה הדבר כי גרוע בלהיות בנים?
רק אני חושב שישראל זה המקום הגרוע ביותר לחיות בו?
ילדה מהכיתה לקחה לי את המקום שמתי את התיק במקום היא לקחה אותו והעיפה אותו .. לפוצץ אותה?
בנים/בנות עם הפרעות אכילה-מה הדבר הכי גרוע ומגעיל שההפרעה שלכם גרמה לכם לעשות?
בנות, נגיד ואתן בבריכה עם בנים, מה יותר גרוע שייפול לכן, החזייה או התחתון?
בנשיקה הראשונה שלכם נישקתם טוב או גרוע ומוזר?תענו גם בנים וגם בנות
בנות, מה המקום הכי רגיש אצל בנים (אני בת).
יש פה בנות שלקחו גלולה היום שאחרי יותר מפעם אחת ? עד כמה זה גרוע?
חחח יש פה באמת כאלו שלקחו קשה שאין להם בן/בת זוג היום?
גם אתם חושבים שלא פייר שאביבית לקחה לרועי את המקום בגמר?
רק אני חושבת שבית ספר זה המקום הכי גרוע שיש?