7 תשובות
בכל מיני דרכין
נפסיק לזהם אותו ונדאג לצמצם את חוסר השוויון בין בני האדם
נשמור על העולם! נפסיק עם הפשע נפסיק עם הגזענות! נביא שלום עולמי !
אנונימי
מה שכותבים פה זה דברים שהיינו צריכים לעשות עוד ממזמן, אנחנו אומרים שנעשה את זה כי "אנחנו דור העתיד" אבל בתכלס...? זה רק דיבורים..
נפסיק לזהם את החופים ואת הים!
אנונימי
גם אם אתה מתחת ל18 אתה יכול להרים פחית
אנונימית
תאמת שפשוט לחיות את החיים שלדעתך צריך כל אדם לחיות כדי שהעולם יהיה טוב יותר.תהיי מהאנשים שהיית רוצה שיהיו בעולם