12 תשובות
כאלה שנראים טוב לא חסר פה
אבל אני לא יודעת מה זה נורמליים בשבילך..
שואל השאלה:
כן?מי ראית שנראה טוב?
אנונימית
למה אין כאן נשים לא שטחיות?
אני יכול להניח שאת מעלה שרוצה בחור גבוה עם קוביות בבטן ושרירים אבל את בעודך שמנה בגובה של גמד גינה שמרביצה לילדים קטנים כדי להשתחרר מהדיכאון העמוק שאת שוקעת בו..
למה להכליל ?
לפי דעתי אני אחד כזה
אנונימי
באמת שיש אני לא שחצן או מתנשא אבל אני חושב שאני נראה טוב ואני נורמלי
יש
בכל מקרה נורמלים זה חרא וזה משעמם רצח
יש ועוד איך
שואל השאלה:
מי?
אנונימית
אני לדעתי נראה טוב ובטח יש כאן עוד גברים שנראים טוב, בטח את מכוערת שאוהבת להפיל הכל על אחרים ונואשת שיסתכלו עליה