5 תשובות
לא חושבת שהעובדה שאתה גבר זה אמור להפוך אותך לחסין נגד דברים כאלה, לפעמים זה עצוב ומרגש וזה קורה
לא קשור גבר או אישה אם יש משהו מרגש שבאמת נגע בלב מה רע בלהביע רגש
בן בוכה זה הדבר הכי גברי ומושך שיש בעיניי
^ אמת
אני לא חושבת שאם גבר בוכה זה מוריד מהגבריות שלו, הסטיגמה הזאתי חייבת להעלם.
בנוסף, יש שבנות שזה אפילו מושך אותן ומי שלא מתאים לה או מתאים לו שגבר בוכה אז זה נטו בעיה שלו לא שאני חושבת שאנשים ממש יקחו את זה בתור בעיה.