2 תשובות
שואל השאלה:
כן אני מגלח לגמרי
כן אני מגלח לגמרי
אנונימי
שואל השאלה:
תודה.
על אלו מספרים אתה מדבר?
ובעקרון השקעתי 200$ במכונה של braun אני רוצה לדעת שלא יצאתי גם פראייר
אני כן אגיד שאחרי שנים שphilips פצע אותי, עם זה אני לא נפצע
תודה.
על אלו מספרים אתה מדבר?
ובעקרון השקעתי 200$ במכונה של braun אני רוצה לדעת שלא יצאתי גם פראייר
אני כן אגיד שאחרי שנים שphilips פצע אותי, עם זה אני לא נפצע
אנונימי