2 תשובות
שואל השאלה:
כן אני מגלח לגמרי
אנונימי
שואל השאלה:
תודה.
על אלו מספרים אתה מדבר?
ובעקרון השקעתי 200$ במכונה של braun אני רוצה לדעת שלא יצאתי גם פראייר
אני כן אגיד שאחרי שנים שphilips פצע אותי, עם זה אני לא נפצע
אנונימי