3 תשובות
יואו :(
יש משהו שאת זוכרת מהסיפור?
תתחילי לכתוב, לאט לאט
והפעם תזכרי לגבות.
יש משהו שאת זוכרת מהסיפור?
תתחילי לכתוב, לאט לאט
והפעם תזכרי לגבות.
זה מבאס, נכון, אבל תנסי להיזכר במה שהיה בו, אולי הפעם יהיו לך רעיונות אחרים, חידושים, וכל מיני ותחשבי שתמיד יכול להיות טוב יותר.
עכשיו תקפידי לשמור את העבודה אחרי כל פעם ותשמרי על אופטימיות :)
תחשבי שהעבודה יכולה להישתפר הרבה יותר ממה שהיא הייתה.
עכשיו תקפידי לשמור את העבודה אחרי כל פעם ותשמרי על אופטימיות :)
תחשבי שהעבודה יכולה להישתפר הרבה יותר ממה שהיא הייתה.
יואוו.. מבאס.. אבל לא נורא אולי זה לטובה..
תחשבי על סיפור יפה יותרר ולא תוכלי לחכות לכתוב אותו..
בהצלחה מהממתת
תחשבי על סיפור יפה יותרר ולא תוכלי לחכות לכתוב אותו..
בהצלחה מהממתת
באותו הנושא: