התחברות
הרשמה
אפשר לשים טמפון גם כשיש זרם ממש חלש?
11 ביולי 2019, 17:24
מחזור
טמפונים
דימום
4 תשובות
עדיף פד
s
scofield
אפשר
א
אלכס (בת)
כן
א
אין לי שם וזהו
עדיף שלא כי כנראה כשתרצי להוציט הטמפון יהיה יבש וזה יהיה כואב, כנל גם להכנסה שלו אם אין דימום חזק
DPB
באותו הנושא:
מה אפשר לשים במקום תחבושות/טמפונים?
אני בת 13 ומאוד מאוד מפותחת אפשר לשים טמפון?
ביום השני של המחזור שיש הרבה דם אפשר לשים טמפון?
אני במחזור ואני נמצאת אצל חברהשלי ואין לי פדים אבל יש לי טמפונים, אפשר לשים טמפונים בלילה?
מאיזה גיל אפשר לשים טמפון ואיזה?
אפשר לשים טמפון בלילה?
מאיזה גיל אפשר לשים טמפון?
אפשר לשים טמפון בזמן שיש לי דקלת שתן?
במחזור שמים טמפון לבד? תמיד שאני שמה טמפון אני שמה גם פד כי אני מפחדת שהתחתון יתלכלכך , אפשר לשים בלי פד?
זה אפשרי לשים טמפון ביום האחרון של המחזור? כשיש קצת דם? או שזה ממש כואב?
כמה שעות אפשר לשים טמפון?