3 תשובות
אצלי עקבו המון קצת מפורסמים ויש כמה בודדים שכן מפורסמים.
אל תשלחי .. תמעני מפדיחות.. יש כאלה שסתם עוקבים כדי שתחזירי ואז מורידים עוקב..
אל תשלחי .. תמעני מפדיחות.. יש כאלה שסתם עוקבים כדי שתחזירי ואז מורידים עוקב..
שואל השאלה:
אבל סתם התכתבנו עכשיו ופתאום הוא שלח ואני עוקבת אחריו כבר, אז לא לשלוח כלום וזהוא..?
אבל סתם התכתבנו עכשיו ופתאום הוא שלח ואני עוקבת אחריו כבר, אז לא לשלוח כלום וזהוא..?
אנונימית
תראי אם הוא לא מוריד ואז תשלחי אבל אם את בכל זאת רוצה תכתבי..
תכתבי נגיד "מה עשיתי שזכיתי לכזה יחס" עם אימוגי צוחק חח שלא תציאי מתלהבת
תכתבי נגיד "מה עשיתי שזכיתי לכזה יחס" עם אימוגי צוחק חח שלא תציאי מתלהבת
באותו הנושא: