2 תשובות
מסכימה איתך לגמרי
פמיניזם = שיוויון זכויות והזדמנויות ל-2 המינים.
(לדעתי)
מה שכן אני נגד הפמיניזם הקיצוני (יש כאלה שיכנו את זה "פמינאציות") שרוצה להפוך את האישה למעל הגבר ולא שווה לו ובנוסף לכך מאשימים את הגברים שרק בגללם יש אונס ודברים רעים קורים לבנות.
(לדעתי)
מה שכן אני נגד הפמיניזם הקיצוני (יש כאלה שיכנו את זה "פמינאציות") שרוצה להפוך את האישה למעל הגבר ולא שווה לו ובנוסף לכך מאשימים את הגברים שרק בגללם יש אונס ודברים רעים קורים לבנות.
באותו הנושא: