3 תשובות
לגמרי מסכימה.
לא מרגישה חלק מהדור הזה חח
מאוד קל לשפוט כל דור חדש ולמצוא את הפגמים בו, גם אפשר לקרוא לכל הדורות הקודמים פרמיטיבים באותה מידה.
לא הוא לא.
אנשים פשוט אוהבים לחשוב שהדורות הקודמים היו מדהימים
הם לא
כל דור היה עם המעלות והחסרונות שלו. הדור הזה לא מדרדר או גרוע לעומת הדור של ההורים שלנו או של הסבים שלנו