3 תשובות
בבקשה אל תעשי את זה
עכשיו זה החופש הגדול תהני מכל רגע ולא תעבירי את הזמן ורק תחכי למועד מסויים
שואל השאלה:
yoav מה הבעיה
אנונימית
תפגשי עם חברים תלכי לכל מיני מחאות ותגידי שם אנשים
מנסיון אישי זה די כיף