התחברות הרשמה

למה אתם לא תומכים במחנות עבודה?

12 ביולי 2019, 19:08
ישראלפוליטיקהבחירותחוות דעתעונשים    
5 תשובות
למה כן?
?
?O K
מה?
כ
כדור שלג מתגלגל
רגע מה.
כ
כן אני חביתה
שואל השאלה:
למחבלים ואנסים כן
אנונימית
אה.
כ
כן אני חביתה
באותו הנושא:
להעביר מחבלים למחנות עבודה: בעד או נגד?
"תומכים" נחמדים או "תומכים" לשעבר
תומכים או לא תומכים בחוק גיוס חובה? ולמה?
תומכים או לא תומכים באתיופים?
האם הלוח מבחנים הזה הוא כמו מחנה עבודה?
תומכים בלפיד וגנץ, אתם תומכים בהסכם הגרעים - רק אל תיתכחשו.
ניצולי שואה זה גם יהודים שברחו ולא היה במחנות וגטגאות או רק יהודים שהיו במחנות וגטאות?
מה ההבדל בין גטו מחנה ריכוז מחנה עבודה מחנה השמדה צעדת המוות.
אנשים שלא תומכים בליכוד, באיזה מפלגות אתם תומכים?
מה ההפך למילה "תומכים"?
אם הנאצים/היטלר ידעו שהיהודים ימותו בסוף למה הם שלחו אותם למחנות עבודה?