11 תשובות
מוסקבה יפה מאוד
אם את דוברת רוסית מוסקבה
אם לא בודפשט
אם לא בודפשט
אנונימית
מוסקבה יפה אבל יש אנשים אנשים גיזענים
שואל השאלה:
אנשים גזענים?
אנשים גזענים?
כן,נגיד כאלו הם לא אוהבים כלכך ישראלים והם גם אנשים קרים כאלה
שואל השאלה:
אבל לאן עדיף
אבל לאן עדיף
האמ לאדעת בתכלס את יכולה לטוס למוסקבה למרות שהם אנשים קרים המקום שם ממש יפה
אם את כבר טסה לרוסיה אז עדיף לסנט פטרסבורג כי זו עיר באמת מדהימה ויפה כל כך ויש מלא מה לראות
אם זה או מוסקבה או בודפשט הייתי בוחרת בבודפשט
אם זה או מוסקבה או בודפשט הייתי בוחרת בבודפשט
אנונימית
מוסקבה יפה, ממליצה.
אנונימית
בודפשט
האנשים במוסקבה באמת קרים.. בסנט פטרסבורג קצת פחות ובשאר הערים הרבה פחות
זה פשוט המרכז, כמו תל אביב אצלנו
זה פשוט המרכז, כמו תל אביב אצלנו
אנונימית
באותו הנושא: