9 תשובות
את יודעת, גם אם לא היה גברים לא היה נשים
כעיקרון אבל את לא יכולה להיכנס להריון בלי גבר
מה מינוסים מה היא מריה הקדושה?
אנונימית
אממ כן
בשביל להכנס להריון צריך זרע.
גילית לי את אמריקה.
אנונימית
זה רק אם אישה הייתה נוצרת קודם. לפי התנך הגבר נוצר קודם. ככה או ככה זה שאלה שאי אפשר לענות אליה
אנונימי
את יודעת.. גם בלי גברים לא היינו כאן
אנונימית
תשובה שנייה אנונימית צחקתי בקול הרגת אותי
ולשאלה גם נכון אבל לא היינו יכולות להכנס להיריון בלי הבנים
את מודעת לזה שנשים לא מולידות רק גברים, הן מולידות גם נשים