5 תשובות
הפסקתי לאהוב אותו
אנונימית
הוא רצה שנישאר בקשר על אש נמוכה שזה אומר לדבר פעם בשבועיים בשיחה בפלאפון ולהיפגש פעם ב 3 חודשים.
הסכמתי והיינו ככה חצי שנה וזה פגע בי.
ודיברנו אחרי חצי שנה פנים מול פנים ואמרתי לו שאני לא מסוגלת להישאר ככה, שאני מרגישה רע. והוא אמר שהוא לא יכול לתת לי יותר מזה.
וכאן זה נגמר.
גרם לי להרגיש שאני אשמה תמיד, דיבר אלי לא יפה...
אנונימית
היה מוציא עליי את העצבים
באותה תקופה שהיינו ביחד היה לי שיער קצר ונתתי לו נשיקה בלחי
הוא נפרד ממני בטענה שחברים שלו חושבים שהוא יוצא עם גבר