התחברות
הרשמה
איזה משקאות טעימים ישבסטארבקס?
כיאלומה השם שלהמשקה ומה יש שם כי תמידשאני שם אני אומרת פרפצ'ינו כרמל ושייק שוקולד וכילאו באלי לנסות עוד טעמים
14 ביולי 2019, 14:26
שתייה
תשובה אחת
שואל השאלה:
ונילה פרפצינו זה לא אייס ונילה? חחח
אנונימית
באותו הנושא:
איזה משקאות בrebar הכי בריאים וגם טעימים? תענו מנסיון שזה טעים :)
איזה מיץ הכי טעים? ואיזה אייס הכי טעים?
משקאות טעימים בסטארבאקס?
איזה משקאות יש עוד נוספים חוץ מרדבול וקפה שמערים אותך?
המלצות על משקאות אלכוהוליים טעימים?
איזה משקאות דיאטטים אתם מכירים חוץ מקולה (ומים)
משקאות טעימים שאפשר להכין עכשיו
שילובי משקאות טעימים?
למה משקאות קרים בבקבוקי זכוכית יותר טעימים?
איזה משקאות טעימים בסטארבקס? אתמול לקחתי משהו שהיה נשמע לי טעים וזה היה סתם קפה שחור
איזה משקאות אלכוהלים משכרים?