4 תשובות
שואל השאלה:
...
אנונימי
מסתבר
1. אם עוד לא עבדת חודש עלייך להודיע שאתה מתכוון להתפטר שבועיים לפני. משמע אתה מודיע שאתה רוצה להתפטר,עובד שבועיים ורק אחריי השבועיים לא מגיע יותר
2. זה מה שאני עשיתי, אבל ויתרו לי כי מצאו עובדת חדשה
3. לדעתי זה מטופש, אסור להחזיק אותך
4. אתה לא מודיע חודש לפניי, אתה מודיע שבועיים לפני
שואל השאלה:
אם אני הולך לעבוד לחודש בלבד. להודיע עוד שבוע?
אנונימי
באותו הנושא: