7 תשובות
שואל השאלה:
מה הקשר?^
אנונימית
להתקרב ולבדוק איתו, למה שתהיי אדישה? תנסי להתחבר אליו
שואל השאלה:
כי די קשה ומסובך
יש סיכוי שעכשיו המשמרות שלנו גם השתנו ואם זה ככה אז אין לנו בכלל יכולת לדבר
כי איך שאני מסיימת משמרת הוא מתחיל וההפך.
אנונימית
אז תדברו בהחלפה, תישארי כמה דקות מאוחר יותר או משהו בסגנון. אם רוצים אז אפשר
שואל השאלה:
אין לי בעיה לנסות את זה ביום שהוא יבוא
אני לא מצליחה להבין מתי הוא בא ומתי לא
יש לי את המספר שלו אבל אין לי דרך להשיג אותו מזה כי הוא נעלם לו.
אני רק יודעת איפה הוא גר וזהו כרגע
אנונימית
אז תני לזה זמן, כנראה בקרוב הוא יבוא, או שהוא יקח מכשיר חלופי/ ימצא את שלו. לא צריך להלחץ
שואל השאלה:
אני מקווה שהוא לא עזב את העבודה
כי אם הוא עזב אז אין לי דרך למצוא אותו בכלל
אנונימית
באותו הנושא: