13 תשובות
מה היא מקללת ליד הילדה שלה מה זה החינוך הזה
יש דרך להביע את עצמה, ליטרלי הילדה שלה לידה וככה היא מדברת ומחנכת אותה, ההתנהגות שלה גועל נפש
חחח
אנונימי
דבר ראשון מה היא מדברת ככה ליד הילדה?
דבר שני "אנשים עוצרים רואים אותי מקבלת דוח" ואז היא מוציא תראש שלה כשכולם רואים שזו היא וצועקת לו (ובכך מושכת יותר תשומת לב) איפה ההגיון והשכל?
חוץ מזה, בסרטון היא טוענת שהיא הייתה בספיקר ושהיא לא השתמשה בפלאפון אלא הוא היה מחובר למערכת.
לאחר מכן בתגובה שהיא פרסמה היא טוענת שהוא היה כבוי...?
עקביות?
וואו, דאמ
השתן עלה לה למוח כפרה
מי זאת בכלל?
איזה מלכה אני מתה חחח
לא היא לא מאה
זה היה ממש מגעיל
כאילו היא גם הייתה קצת געזנית( תימני נמוך וקטן)
גם צחקה עליו שהוא מעשן סיגריות שיש הרבה אנשים שקשה להם להפסיק לעשן
היא גם צרחה על מישהו שנסע לאט בלי אפילו לדעת מי באוטו ולפעמים יש גם סיבה
וגם אמרה הכל מול הבת הקטנה שלה
אנונימית
גועל נפש, איזה פה ג'ורה היא פתחה ועוד ליד הבת שלה. אחר כך מתפלאים איך הילדים מדברים כך למורים וחברים, הכל מהבית.
לא בחורה מבריקה במיוחד.
כל נהג יכול לטעון שהוא היה עם פלאפון כבוי.
תשלטי בעצבים שלך, נתפסת עושה משהו לא בסדר? תתמודדי.
וגם אם יש לך מה לומר ואת חושבת שנעשה ך עוול, יש דרך להביע את עצמך.