תשובה אחת
לא כולם עושים קורס, יש כאלה שישר הולכים לתפקיד. ובטירונות 02 לא עושים יותר מדי, ההכשרות הכי בסיסיות שיש בנשק ועזרה ראשונה, קצת מרגילים אותך למה זה צבא, ועוד הרבה בזבוז זמן והרצאות משעממות