4 תשובות
כשאני מרגישה רע בעיקר או געגוע
בעיקרון תמיד
כרגע אין לי, אבל כשהיה לי בעיקר דמיינתי אותנו מחובקים חמוד כזה בחיבוק ארוך שהוא עוטף אותי כזה וזה היה כמעט תמיד
ברגעים שאני נואשת לחבר
באותו הנושא: