4 תשובות
זה כלום בערך.
ממליצה לך לאכול יותר.
ממליצה לך לאכול יותר.
בתור אחת שלא אוכלת הרבה
זה קצת.
זה קצת.
זה בעיקר פחמימות
אז זה ממש לא הרבה מבחינת כמויות, אבל עדיף לגוון או לפחות להוסיף ירקות
אז זה ממש לא הרבה מבחינת כמויות, אבל עדיף לגוון או לפחות להוסיף ירקות
לא
את בגיל שאת אמורה להתפתח ממליצה לך לשלב חלבון ( ביצה , כסמת , קינואה) ולהוסיף סיבים תזונתיים ( ירקות , פרי )
את בגיל שאת אמורה להתפתח ממליצה לך לשלב חלבון ( ביצה , כסמת , קינואה) ולהוסיף סיבים תזונתיים ( ירקות , פרי )
באותו הנושא: