27 תשובות
תלוי מהי הסיבה. רוב הסיכויים שלא הייתי מקשיבה לו, אלא אם כן יש לו סיבה מוצדקת בעיניי.
ברור שלא
אני מכבדת אותו
אני מכבדת אותו
זה קצת הגיוני שהוא יגיד את זה אבל יאלה בחורה תהני קצת
אנונימית
לא יודעת תלוי הסיבה אבל רוב הסיכויים הייתי מקשיבה לו
הולכים, למה שהוא יחליט עלייך מה לעשות? אם את רוצה ללכת לבילוי עם חברה תעשי את זה ותהני מהחוויה.
שואלת אותו מה הסיבה ואם זאת סיבה מוצדקת אני לא אלך
מכבדת אותו.
הולכת
תלוי למה הוא רוצה שאני לא אלך אבל כנראה שלא הייתי הולכת
תלוי למה הוא לא רוצה שאלך
בכל מקרה כנראה שהייתי מסבירה לו שהוא לא ממש יכול להגיד לי מה לעשות ושיכבד אותי
אלא אם הסיבה מוצדקת (למשל- אם הוא בתקופת משבר או משהו כזה)
אם נגיד הוא לא סומך עליי ובגלל זה מבקש שלא אסע- הוא מוזמן להיפרד ממני.
בכל מקרה כנראה שהייתי מסבירה לו שהוא לא ממש יכול להגיד לי מה לעשות ושיכבד אותי
אלא אם הסיבה מוצדקת (למשל- אם הוא בתקופת משבר או משהו כזה)
אם נגיד הוא לא סומך עליי ובגלל זה מבקש שלא אסע- הוא מוזמן להיפרד ממני.
יש לו סיבה למה הוא לא רוצה שתלכי?
הייתי הולכת, באותה מידה הוא יכול ללכת ולהנות עם חברים שלו
תלוי מה הסיבה, אבל רוב הסיכויים שאני אכבד אותו ולא אעשה את זה.
קודם כל לא נכנסת לזוגיות עם מישהו שיאסור עלי דברים
כן נכנסת לזוגיות עם מישהו שיעשה את הגברים האלה איתי
אני אציע לו פשוט להצטרף ולהביא חברים ואשאל את חברה שלי אם היא בסדר עם זה
כן נכנסת לזוגיות עם מישהו שיעשה את הגברים האלה איתי
אני אציע לו פשוט להצטרף ולהביא חברים ואשאל את חברה שלי אם היא בסדר עם זה
משגע אותי קטעים כאלה. למה שבן/בת זוג יחליטו עליכם? עם כל הכבוד אליהם, מותר לכם לעשות מנ שבא לכם כל עוד זה לא פוגע באף אחד.
אם לא מסכימים לכם ללכת לאיפשהו, זה אומר שהם לא סומכים עליכם, אם לא סומכים עליכם אז אין אמון, אין אמון - אין זוגיות, נקודה. מתי אנשים יתחילו להבין את זה?
כל מה שיגידו לכם תעשו? אם הוא יגיד לך לא ללכת לקניון, לא תלכי? אם לא יסכים לך ללכת לבר, לא תלכי? אם לא יסכים לך לטוס, לא תטוסי ? (הכוונה לשני המינים)
בחייאת, זה שיש מערכת יחסים לא אומר שאתם צריכים לעצור את החיים שלכם, תתחילו לסמוך אחד על שנייה וזהו.
אם לא מסכימים לכם ללכת לאיפשהו, זה אומר שהם לא סומכים עליכם, אם לא סומכים עליכם אז אין אמון, אין אמון - אין זוגיות, נקודה. מתי אנשים יתחילו להבין את זה?
כל מה שיגידו לכם תעשו? אם הוא יגיד לך לא ללכת לקניון, לא תלכי? אם לא יסכים לך ללכת לבר, לא תלכי? אם לא יסכים לך לטוס, לא תטוסי ? (הכוונה לשני המינים)
בחייאת, זה שיש מערכת יחסים לא אומר שאתם צריכים לעצור את החיים שלכם, תתחילו לסמוך אחד על שנייה וזהו.
אנונימית
הולכים ועוד איך
מדברת איתו ומנסה להסביר לו את הצד שלי.
בסופו של דבר 99% שהייתי הולכת, בתור בן זוג הוא צריך להבין את זה שאני הולכת להנות עם חברים שלי ולסמוך עליי.
מעבר לזה שאני חושבת שזוגיות בלי אמון זה לא באמת זוגיות..
בסופו של דבר 99% שהייתי הולכת, בתור בן זוג הוא צריך להבין את זה שאני הולכת להנות עם חברים שלי ולסמוך עליי.
מעבר לזה שאני חושבת שזוגיות בלי אמון זה לא באמת זוגיות..
זה באמת באמת תלוי.
תלוי מי יותר חשוב לי.
דברים קטנים כאלה יכולים להרוס קשר.
לסרב לחברה הכי טובה - לא רעיון טוב.
מצד שני, לעשות "דווקא" לבן הזוג, גם לא מי יודע מה גאוני.
לברר את הסיבות ולנסות לפשר.
לדוגמא, אם מציק לו ספציפית אילת, לנסות לנסוע למקום אחר, אבל אם לדוגמא הוא סתם מחפש לנתק לי קשרים עם חברות, פשוט להבין שהוא כנראה לא בן אדם מי יודע מה טוב ולסיים את זה בכלל.
(קיצוני כמובן, אני פשוט מראה שזה ממש תלוי מי מה מו)
דברים קטנים כאלה יכולים להרוס קשר.
לסרב לחברה הכי טובה - לא רעיון טוב.
מצד שני, לעשות "דווקא" לבן הזוג, גם לא מי יודע מה גאוני.
לברר את הסיבות ולנסות לפשר.
לדוגמא, אם מציק לו ספציפית אילת, לנסות לנסוע למקום אחר, אבל אם לדוגמא הוא סתם מחפש לנתק לי קשרים עם חברות, פשוט להבין שהוא כנראה לא בן אדם מי יודע מה טוב ולסיים את זה בכלל.
(קיצוני כמובן, אני פשוט מראה שזה ממש תלוי מי מה מו)
הולכת
תלוי למה
בטח שהולכת למה שהוא יחליט מה אני אעשה אני הולכת עם חברה מה כבר יקרה שם אני לא מחליטה לו על החיים שלא יחליט על שלי אם הוא אומר לך לא ללכת למקומות זה מוגזם
ולכל אלה שאומרות לכבד אותו אפשר לדעת במה זה מכבד אותו מה זה יעזור לו לא תלכי לשם את הולכת עם חברה מה את תעשי שם זה לא שתבגדי בו וחוץ מזה הוא לא מכבד אותך אם הוא מגביל אותך לא ללכת למקומות
ולכל אלה שאומרות לכבד אותו אפשר לדעת במה זה מכבד אותו מה זה יעזור לו לא תלכי לשם את הולכת עם חברה מה את תעשי שם זה לא שתבגדי בו וחוץ מזה הוא לא מכבד אותך אם הוא מגביל אותך לא ללכת למקומות
אני בודקת מה הסיבה.
הוא אמור לסמוך עליי.
הוא אמור לסמוך עליי.
מדברים על זה ופוטרים תבעיה
אני בת 18, יש לי חבר ארבעה חודשים. אני טסה לאילת עם שלוש חברות עוד שבוע והוא חזר משבוע וחצי בחו"ל עם המשפחה שלו היום. סיפרתי לו שסגרנו אילת והוא היה דווקא שמח בשבילי. מאמינה שצריך איזון בריא. לא מאמינה שבן זוג צריך לאסור דברים ולהחליט לך איך לנהל את חייך, ומצד שני לא מאמינה שהוא לא צריך לקנא ולדאוג לך במידה. לדעתי יש פה בעיה עם זה שהוא אוסר עלייך ללכת.. אני הייתי יושבת איתו לשיחה רצינית ובוגרת, מבינה מה החששות שלו ומסבירה לו שאני אוהבת אותו, אבל אני רוצה לחיות ולא אבטל את כל החיים שלי שלא קשורים אליו. לדעתי אם את רוצה ללכת כדאי לך ללכת. תהני!
תלוי למה
אם זה ממש מפריע לו, אכבד אותו, ואזמין אותו להצטרף במקומה, או בנוסף
זו לא סיבה למנוע מעצמי דברים
אם זה ממש מפריע לו, אכבד אותו, ואזמין אותו להצטרף במקומה, או בנוסף
זו לא סיבה למנוע מעצמי דברים
ללכת . בהחלט ללכת
אם היית עכשיו הולכת עם עוד שתי גברים שהוא לא מכיר בכלל הייתי מבינה אבל ברצינות?
אם היית עכשיו הולכת עם עוד שתי גברים שהוא לא מכיר בכלל הייתי מבינה אבל ברצינות?
אנונימית
באותו הנושא: