2 תשובות
הכי טוב זה להיות כנה... זה יכול קצת לפגוע אולי אבל בתכלס זה הכי טוב, חוסך המון שיט.
פשוט תגיד לו שבסוף אתה רוצה להשאר בבית ושאם אפשר לקבוע ליום אחר.
זה בסדר להגיד את האמת, ממליצה בחום.
פשוט תגיד לו שבסוף אתה רוצה להשאר בבית ושאם אפשר לקבוע ליום אחר.
זה בסדר להגיד את האמת, ממליצה בחום.
שואל השאלה:
זה מה שאמרתי בסוף
זה מה שאמרתי בסוף
אנונימי
באותו הנושא: