6 תשובות
1. כן זה לגיטימי שצבע עיינים משתנה...
2. כן, זה מושלם לדעתי.
כן וכן
וזה הגיוני
שיש עיניים בצבע שונה זה נקרא הטרוכימיה
לדעתי זה מיוחד
1. עיניים תמיד משתנות, לא נשארים עם העיניים שנולדים איתן.
2. לדעתי כן.
וואו לדעתי זה מהמם
קוראים לזה הטרוכרומיה מלאה