16 תשובות
שואל השאלה:
הוא נאחס רצח
לא הולך לא רוב החיים באהבה ובכללי אין לו כזה מזל בכל דבר שהוא נוגע בו
***ספויילר אלרט****
עד שהוא מצא את אהבת חייו קרה מנ שקרה
בכללי לא הייתי רוצה להיות הוא עזבו שהוא דמות
הוא נאחס רצח
לא הולך לא רוב החיים באהבה ובכללי אין לו כזה מזל בכל דבר שהוא נוגע בו
***ספויילר אלרט****
עד שהוא מצא את אהבת חייו קרה מנ שקרה
בכללי לא הייתי רוצה להיות הוא עזבו שהוא דמות
אנונימית
דווקא הוא לא כזה נאחס
יש לו יותר חברים מלי
שואל השאלה:
עזבי את זה בכללי אין לו הרבה חברים זה רק החבורה הוא עבר בריונות ולא משנה כמה הוא מנסה להיות נחמד מתנקלים אליו בסוף
עזבי את זה בכללי אין לו הרבה חברים זה רק החבורה הוא עבר בריונות ולא משנה כמה הוא מנסה להיות נחמד מתנקלים אליו בסוף
אנונימית
טד אהבת חיי.
והאמת שכן אחרי שהוא מצא את אהבת חייו היא מתה מה זה החרא הזה בכיתי שעות.
והאמת שכן אחרי שהוא מצא את אהבת חייו היא מתה מה זה החרא הזה בכיתי שעות.
וואי יש לזה סוף חרא
שואל השאלה:
לגמרי סוף כואב
לגמרי סוף כואב
אנונימית
כן שנאתי את רובין תמיד בגלל זה.
וגם זה לא הגיוני שהילדים שלו פשוט לקחו בקלילות את העובדה שאמא שלהם נפטרה וטד מצא מישהי אחרת.
וגם זה לא הגיוני שהילדים שלו פשוט לקחו בקלילות את העובדה שאמא שלהם נפטרה וטד מצא מישהי אחרת.
ידעתי שלא הייתי צריכה להכנס לשאלה הזאת ושיהיה לי ספוילר :(
מתנצלת,
אבל גם לי גילו אז זין על העולם.
אבל גם לי גילו אז זין על העולם.
לעע זה בסדר אני אמשיך לראות
שואל השאלה:
חחח תכלס כל הסדרה ידעתי מה יהיה הסוף בגלל אנשים מציקים זה די הרס אבל בכל זאת המשכתי וזה היה שווה את זה
למה נכנסת אני הזהרתי ))):
חחח תכלס כל הסדרה ידעתי מה יהיה הסוף בגלל אנשים מציקים זה די הרס אבל בכל זאת המשכתי וזה היה שווה את זה
למה נכנסת אני הזהרתי ))):
אנונימית
מי זה
כן הוא סתם בררן שאף בחורה לא מתאימה לו
לאא הוא בסדר
כי כשאומרים לי לא להכנס אני נכנסת בכל זאת