102 תשובות
שזה בסדר גמור
אנונימית
כלום
מה יש לחשוב?
אני 4 שנים עם אותו תיק
אני מפחד שימחקו אז אני אענה
שאין מה לבזבז כסף על תיק חדש אם הקודם במצב טוב
שהוא בא עם אותו תיק של שנה שעברה
כלום
זה בסדר גמור כולה תיק
שואל השאלה:
לא הייתם חושבים שהוא עני?
אנונימית
מזה משנה כמה זמן הוא עם התיק של הבית ספר
מה הקשר
לא .
לא
לא, מה זה קשור..
גם אני מחליפה תיק כל שנתיים.
זה לא מעיד שום דבר על כך שמישהו עני.
חחח לא
נו באמת זה כזה רדוד
מה הקשר??
שואל השאלה:
פשוט היה לי מקרה כזה, הייתי עם אותו תיק 3 שנים והסתכלו עלי בגועל כזה
אנונימית
אל תתייחסי, זה כולה תיק.
זה לא מעיד שום דבר עלייך.
אז מה? גם לי היו שנים שבהם הייתי עם תיק שנתיים - ואפילו שלוש.
ואני מכירה עוד המון ילדים כאלו.
יש דבר כזה שנקרא כביסה לא קשה לזרוק את התיק לשם אחרי שנה
הוא יוצא כמו חדש
ולקנות כל שנה תיק חדש זה סתם בזבוז
יש לי אותו תיק מכיתה ה אז אני לא רואה פה בעיה
אין מה לחשוב זה בזבוז כסף לקנות כל שנה תיק זה לא שמלת חתונה שמשתמשים פעם אחת זה תיק ועוד לבית הספר

אם הוא הרוס אז סבבה לקנות תיק או אפילו סתם אם יש מחיר נחמד ותיק יפה אבל לא צריך כל שנה להוא עם תיק חדש
אנונימית
זה כולה תיק מה את עושה דרמות אפשר לחשוב שאכפת להם
אפשר לחשוב שמישהו זוכר עם איזה תיק הייתי
אנונימית
אני עם אותו תיק שקניתי מאז העליה לכיתה ז'. אני עולה לי"ב עכשיו. זה באמת לא משנה, אף אחד לא מסתכל על זה.
אני הייתי פעם עם אותו תיק כל החטיבה והתיכון חחח
למה שיחליף תיק כל שנה
מה הבזבוז הזה
לא, מה הקשר עני? גם אני לפעמים נשארת עם אותו תיק שנתיים. לשאלה: לא הייתי חושבת כלום, יש הרבה שבאים עם אותו תיק משנה שעברה.
נורמלי לגמרי. בדרך כלל לא קונים כל שנה תיק...
זה רק תיק , אף אחד לא אמר שחייבים לקנות כל שנה תיק חדש. זה בזבוז של כסף וזיהום של הסביבה עם עוד תיקים שנזרקים לפח
כלום
אני מחליפה תיק כל שנתיים
זה ממש לא חובה להחליף כל שנה
אני באתי 3 שנים עם אותו תיק
שום דבר
עד כיתה י הייתי מחליפה כל שנה תיק, לא פספסתי שנה אחת מבלי לקנות חדש.
אבל עכשיו אני עולה לכיתה יב וזה מה זה לא משנה לי
מה הקשר עני? כולה תיק.
אני קונה כמעט כל שנה מחדש כי הוא תמיד נהרס לי אבל אני תמיד קונה את אותו התיק וכולם חושבים שזה אותו אחד כבר שנים, לאף אחד לא באמת אכפת
אני הייתי 6 שנים עם תיק סטיב בחטיבה ותיכון (ירושלמים יבינו)
יש לי כבר שנתיים אותו תיק ואני לא ענייה
אנונימית
כלום ... כולם כמעט נשארים עם אותו תיק כמה שנים
כלום. אני עולה לי"א ואני עם אותו תיק מכיתה ז'.
אם התיק לא מרופט וקרוע, למה להחליף?
אני חושבת שכל התיכון הייתי עם אותו תיק..
מה הבעיה בזה?
שהוא לא רוצה לבזבז כסף על עוד תיק?
לא יודע איזה אורח חיים בזבזני יש לך (או אין לך, אני לא מניח כלום כן) אבל כל עוד תיק לא נהרס לא צריך להחליף אותו...
אני עם אותו תיק מכיתה ה, עכשיו אני עולה ל ט.
אני כל שנה הייתי מחליפה ולדעתי זה ביזבוז...
ואם התיק היה חדש ולא נהרס..
כנראה שבכלל לא הייתי שמה לב לדבר כזה חח
זה דיי תלוי במצב התיק. אם הוא נשאר בצורה נורמלית וכאילו לא נראה ממש גרוע ומרופט אז כאילו שיהיה לו לבריאות. אבל אם התיק במצב ממש גרוע עם קרעים וכתמין כזה אז אני אחשוב, ובלי להתמם, למה ההורים שלו לא קונים לו תיק חדש לעזאזל??
כאשר עברת את היסודי לא אכפת לך באמת
מה איך אתם מצליחים לשרוד עם התיק שלכם ככ הרבה זמן שלי נהרס אחרי שנה אם לא פחות^^^^
מה הבעיה בזה? אני הולכת עם כל תיק לבית ספר שנתיים שלוש
מה צריך לחשוב אני גם השנה הזאת עם אותו תיק
כל שנתיים אני מחליפה תיק
שזה סבבה, אני גם הייתי ככה במשך 3 שנים.
לא הייתי חושבת כלום כי מה אכפת לי!
שיבושם לו מה אני אמורה לחשוב???
כלום. הוא כמוני. תן כיף!
ממש ממש בסדר מה הבעיה בזה ?
אני הייתי עם אותו תיק 6 שנים
זה לא משנה
מה הבעיה בזה?
גם למשפחה שלי יש הרבה מאוד כסף אבל אני עם אותו תיק כבר 3 שנים זה כמו שאומרים שכל פעם שלובשים בגד לא לובשים אותו שוב אני לא מבינה מה הבעיה בלהשתמש במשהו הרבה זמן אם הוא יחליף כל שנה תיק אז יהיה לו יותר מידיי תיקים שאין מה לעשות איתם וזה סתם בזבוז כסף וזמן
שאולי הוא ממש אוהב את התיק הזה
אנונימית
לא הייתי חושבת על זה כלום. זה לא בהכרח מעיד עליו משהו
זה שילד בא לבית ספר עם אותו תיק זה אומר שהוא עני? ממש לא כולה תיק
לא הייתי חושבת כלום,
זה לא אמור להזיז לי.
מי שם לב איזה תיק יש לך בכלל?
הלכתי עם תיק קרוע במשך שנה ו3 אנשים שמו לב.
אני קונה תיק חדש כל שנתיים , לא רואה פה שום דבר רע (רק בשנתיים האחרונות החלפתי 2 תיקים כי אחד התלכלך וזה לא ירד בכביסה וזה היה תיק מושלם)
כלום
חחח למי אכפת
זה לפחות אצלי נחשב כבר ילדותי להחליף כל שנה (אם התיק הקודם סבבה)
שלא רצה/לא יכל לקנות חדש(?)
וגם אפ כן, זה בסדר זה לא אומר על האישיות שלו סמטינג
א. לא הייתי שמה לב
ב. במידה וכן, מה אכפת לי? הייתי עם אותו תיק 6 שנים והיה סבבה
כלום. מה אכפת לי? זה לא ענייני ולא עניינו של אף אחד.
האמת שזה מה שאני עושה ,בגלל שיש לי תיק שאני ממש אוהבת מכל הבחינות אז אני משאירה אותו לשנתיים ואפילו לשלוש.
הייתי גאה בו .
אם אני רואה ילד קטן בן 7-8 שבגיל הזה הם אוהבים לקנות כל שנה תיק חדש, זה כן יעורר בי משהו - אולי לא היה להורים שלו כסף..
אם אני רואה נער בן 15-16 עם אותו תיק, לא אחשוב על כלום, גם אני בגיל 13 הפסקתי לבקש תיקים חדשים כל שנה ושנה (היו לי את התיקים הישנים של אחותי הגדולה)
זה נשמע בסדר גמור
אני יכלתי לקנות תיק חדש אבל לא רציתי כי אני אוהב את שלי והוא טוב אז למה? לא צריך כל שנה להחליף.. הייתי עם התיק שלי בכיתה י חזרתי אליו ב יב והמשכתי איתו יג וחצי מ יד והוא אחלה של תיק לא הרגשתי צורך להחליף
הייתי שש שנים עם אותו תיק, מה שלא מקולקל לא מחליפים
כולה תיק מה יש לחשוב, זה בסדר.
כלום
שהוא לא שם זין כל אפחד
כלום אני החלפתי תיק כל שנתיים
זה בכלל לא משנה ולא אמורים להסתכל על זה
זה לא מעיד כלום על הבן אדם

הייתה לי ילדה בכיתה שגם היא הייתה גם התיק שלה כמה שנים והיא בכלל גרה בצמרת
מה הבעיה פה
תיק טוב מחליפים כל 3-4 שנים
כלום.
אני עם אותו תיק מכיתה ז' ואני עולה ליב...
כלום
אנונימית
אני הייתי עם אותו תיק מאז כיתה ז עד סוף יב' כל עוד הוא מתפקד אין סיבה להחליף
למה שאני אחשוב שהוא עני?,אני בא מבית די עשיר וכל היסודי הייתי עם תיק אחד ואחר כך בתיכון היו לי שני תיקים שהיו איתי עד י"ב לא חושב שחייב לקנות דברים בכוח סתם כדי שיהיה לך,נגיד אח שךי כל שנה רוצה להחליף את כל הציוד הלימודי שלו ולדעתי זה חבל כי יש לו מלא דברים שאפשר להשתמש בהם והם אפילו די חדשים
אנונימי
חחח התיק שלי בן 3 שנים ואני לא מתכוון להחליף אותו עד יב
אף אחד לא היה חושב שהוא עני אני תמיד מגיעה עם אותו תיק שנתיים (רוב השנים) וככה הרבה מאוד אנשים.
זה בכלל לא אומר כלום חוץ מזה שהתיק במצב טוב ואין סיבה להחליף אותו.
שזה סבבה ואין בזה שום בעיה
חח מי זוכר בכלל עם איזה תיק אחרים היו שנה שעברה..
וכל עוד התיק במצב טוב ולטעמי אני לא מחליפה
שזה סבבה אני גם לא מחליפה כל שנה
לא חושבת שהייתי שמה לב בכלל
כן אני גם ממש זוכרת איזה תיק היה לילדים שנה שעברה
אנונימית
כלום אני בא עם אותו תיק כבר 4 שנים
כלום
אני בכלל עם אותו תיק מכיתה ח'
טוב תאמת שאח שלי היה כל התיכון עם אותו תיק ועוד היה בבית ספר של מליאנים ולא אמרו לו כלום.. וגם לא שחסר כסף פשוט למה לבזבז תיק שהוא במצב טוב אבל אני נגיד בזבזנית פיצוצים אז אני כמעט כל שנה מחליפה תיק השנה לא
כלום,
כנראה שהוא ילד שיודע לשמור על הניקיון של התיק שלו. אני כל שנה מחליפה תיק כי מה כבר לא היה בו? ניירות רטובים, אבוקדו ששכב שם יומיים, לחם מלפני שבוע...
מה הבעיה להיות אם אותו תיק כמה שנים?!
כיאלו התיקים היום נורא יקרים בכללי ולא נראלי שמושהו יהיה מוכן לבזבז 300 שקל על תיק מסכן כל שנה
חחח אני עם אותו תיק שלוש שניפ
כלום אני עושה את זה
לא... גם אני מחליפה כל כמה שנים וברוך השם המצב טוב פלוס טפו טפו טפו
זה כולה תיק .. למי אכפת איזה טיק יש לך
לא צריך להחליף תיק כל שנה
יש אנשים 20 שבעבודה ובאים עם אותו תיק.
שיש לי קראש עליו
אחרת מי זוכר?!
מה הבעיה אני מחליפה תיק כל שנתיים