3 תשובות
זה לא מוזר, זה ככה להרבה אנשים. גומה זאת פשוט הצורה של השריר בלחי, אז בלחי אחת יש לך שריר עם צורה כזו ובלחי השנייה משהו אחר
שואל השאלה:
אז אלוהים נגע בי רק באצבע אחת?
אנונימית
לפי מה שהבנתי גומה זה כתוצאה מפגם- שריר קצר מידי בלחי או משהו כזה
אז יש לך את זה רק בלחי אחת
לי יש בשתיהן