6 תשובות
לא
אני חושבת שהם צבועים
מן הסתם שהם יהיו בעד פלסטין. צריך גם להבין את הצד שלהם למרות שהוא שגוי ומעוות.
ואני לא שונאת אף אחד. כל עוד אותם אנשים לא פוגעים באף אחד, לא פיזית ולא בשום דרך- אין סיבה לשנוא
ואני לא שונאת אף אחד. כל עוד אותם אנשים לא פוגעים באף אחד, לא פיזית ולא בשום דרך- אין סיבה לשנוא
סבא שלי עשה עסקים בזמנו עם הרבה ערבים, וכן בין הייתר גם עם פלסטינאים עם תעודה כחולה.
ממה שהוא לימד אותי אני מכבד כל בן אדם באשר הוא, אבל אם הוא מסכן אותי או אחרים אז יהיה לי סיבה להתעצבן עליו.
לשפוט אנשים על פי עדה זה חרא וכן פלסטינאים זה יוצא דופן אבל זה לא אומר שאין שם אנשים טובים שפשוט נולדו למציאות הזאת
ממה שהוא לימד אותי אני מכבד כל בן אדם באשר הוא, אבל אם הוא מסכן אותי או אחרים אז יהיה לי סיבה להתעצבן עליו.
לשפוט אנשים על פי עדה זה חרא וכן פלסטינאים זה יוצא דופן אבל זה לא אומר שאין שם אנשים טובים שפשוט נולדו למציאות הזאת
לא אני לא אשנא אותו הוא בעד ישראל..
בן אדם פרקטי, אני לא נגד
אנונימי